Sunday, December 14, 2008

An Nisa:21 ~Bermula satu lagi episode kembara menuju cinta Ilahi, berdua kini ;)~

















Alhamdulillah wa syukurillah, segala puji bagi Allah maka dengan izinNya selepas Asar 28 Nov 2008, maka zauj, Mohd Nur Hakim b Bahaman dan ana telah selamat diijab kabulkan.

Dengan ini kami ingin memberi setinggi penghargaan kpd kedua ibu bapa kami, Ayahanda Hashim Abd Ghani dan Bonda Puziah Abd Manaf, Ayahanda Hj Bahaman b Harun dan Bonda Hjh Haida bt Ayob atas segala susah payah dan pengorbanan memelihara dan mendidik kami sedari kecil sehinggalah kpd mempersiapkan kami utk walimah. Juga buat angah, asri dan aiman, buat kak lang di Fukuoka yg xdapat bersama dan seisi keluarga. Juga buat Aja, kak lang, kak cik dan adik juga seisi keluarga.

Mohon doakan BaIT mUSLIM ini diberkati ALlah SWT..

Tunggu Teduh Dulu..
Kado pernikahan buat Istriku..
Catatan Pernikahan..

Hadiah dr zauj ;) alhamdulillah kami berkongsi minat yang sama, membaca menulis. Tapi yang pastinya ana tidak sehebat zauj, tulisan masih kering bunyinya huhu. kira2 perlu menuntut dari zauj:). Yang pasti bukan sekadar minat yang mempertaut cinta di antara kami, tapi masing2 berusaha menjadikan kecintaan kpd Allah asas kpd cinta kpd masing2. Doakanlah ye!

No comments: